marți, 23 decembrie 2014

Sarbatori fericite, tuturor!


Ne împărţim viaţa în anotimpuri şi trăim odată cu ele. Când e primăvară ni se pare că am primit un an în plus şi ne grăbim să ne umplem de speranţa noilor iubiri şi izbânzi, vara trăim ca învingătorii purtaţi pe braţe şi nimic nu ne opreşte din frenezia mişcarii, toamna devenim atât de sensibili, încât cu greu facem diferenţa dintre a fi trişti sau doar melancolici, iarna o considerăm ca pe un obstacol şi ne retragem în aşteptarea unei noi primăveri. Stările noastre, sentimentele noastre, dorinţele noastre împart chiar şi ziua în anotimpuri începând cu dimineţile pe care le resimţim ca pe o primăvara... E iarna iar, dar de data asta nu ne mai închidem în casă, ci ne arătăm toata bucuria şi strălucirea pe care am adunat-o în suflet şi vrem să o dăruim şi altora. Trecând an după an prin anotimpuri şi evenimente am devenit întelepţii care nu mai cântăresc cadourile vieţii după mărimea lor, ci după fiorul pe care il simţim când le atingem. Cea mai minunată sărbatoare , Crăciunul - ne dă putere să fim mai buni,mai generosi,și mai curajosi. Crăciunul poate fi o zi de sărbătoare sau de rugăciune, dar întotdeauna și o zi de aducere aminte în care ne gândim la tot ce am iubit vreodata. De fiecare dată sperăm mai mult și credem cu tărie că anul ce va veni va fi mai rodnic ,mai bun și mai fericit. Și așa va fi! 
Să aveți Sărbatori Fericite!!!..și Moș Crăciun să vă dăruiască multă căldură în suflet ,multă sănatate și bucurie, dragii mei!
Darul meu pentru aceste sărbători miraculoase este recunoştinţa pentru prietenia voastră, a tuturor prietenilor mei adevarați si loiali care m-au sprijinit în toate momentele mele grele si s-au bucurat alături de mine pentru reușitele mele, care mi-au adus aminte că sunt o femeie puternică, au avut încredere în mine şi mi-au acordat respectul cuvenit și care m-au făcut să înfloresc de bucurie,de fiecare dată.
Sunt gândurile mele bune şi urările mele curate pentru zile şi nopţi calde, line, mirosind a viaţă adevărată, alături și împreună cu sufletele mele dragi si sincere.
Vă mulțumesc!
Sărbători fericite! Cu drag şi cu iubire......Je!

SĂRBĂTORI FERICITE!! 





“Timp de multe secole oamenii s-au intalnit cu Craciunul. Craciunul inseamna prietenie, sarbatorire, a da si a primi, un timp pentru buna dispozitie, pentru camin si familie.” W.J. Tucker




 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino