luni, 23 iulie 2012

Carcoteli in nisip





Bagaje. Ma pregatesc sa plec acasa si iar te las pe o maculatura virtuala. Iar ma despart de tine cu mai multe lacrimi decat pentru un mort...Si te privesc, si ma privesti, si incercam sa ne zambim, si incercam sa nu mai plangem ...Si iar e noapte si-n bratele ei ma simt atat de bine. In ultima noaptea tarzie..iar sunt desculta pe plaja. Ma plimb pe malul marii. Cat de frumoasa poti fi!!!  Incep sa dansez, apoi ma invartesc in cerc de parca m-as da intr-o tiribomba,  iar dupa un nor apare luna sa ma priveasca, si cu sclipirea sa in apa realizez ca ceva asa frumos n-am vazut decat in filme. Ea sare prin valurile mici care se sparg la mal, rade si-apoi ma stropeste cu apa ...si rochia mea de matase in nuante de verde se face clepsidra in timp ce o scoica ma gadila-n talpa.  Ma bucur de fiecare moment, de fiecare zambet ce mi-l ofera, de fiecare scoica, de fiecare val. E o noapte atat de frumoasa..!! Straluceste cu o putere miraculoasa si farmeca totul in jurul ei. Vine un val cald si linistit spre mine ...de parca e valul vietii. "Iubeste-ma de-ti plac asa cum sunt!" ii zic.. El aproband se sparge de mine.. Ma cuibaresc apoi adanc in nisipul sarat si ma arunc-n ganduri. 
Imi penetreaza mintea eterna sintagma.."Nimic nu este intimplator." Coincidentele ... acele intimplari care parca forteaza destinul. Mecanismul prin care acestea se produc ... un mister si pentru mine printre atitea alte mistere ale acestei lumii. Sincera sa fiu nicodata nu am crezut in coincidente. Cred ca persoanele carora le este dat sa se reintalneasca si mai ales in aceleasi conditii..sau poate nu.. au o menire comuna. La fel de bine..influenta mintii tale nu se limiteaza doar la a-ti imbogatii emotiile, aptitudinile si corpul fizic, mintea ta poate influenta de ce nu..si lumea exterioara, aia..de pe langa tine.. Cu alte cuvinte, mintea ta poate crea "coincidente" uimitoare care sa te indrepte catre scopurile tale. Oi fi eu mai ciudata, insa cred ca ai cazut in dizgratia ta. Nu e nimic mai natural decat sa cazi in dizgratia propriei tale firi. Sa-ti fie sila sa te simti pe tine. Sila sa te ridici de pe pamantul plin de "stele". "Unde esti dragostea mea? Macar o data in vecii vecilor sa mi-o trag din dragoste"- iti zici, nu? Care dragoste? Da, las-o frate..ca vine ea..o veni, o fi venit si bate la usa deja..dar pentru asta nu trebuie sa faci nimic si nu ai nevoie de nimic. E ca si cum ai respira si nu trebuie sa fii constient de acest lucru..Nu trebuie sa-ti amintesti ca se intampla asta. Da-ti seama cum este cand intelegi acest gand.
Ehi, dar tu..ai multe pe cap .. si mai reusesti sa le si rezolvi…Dispui de o capacitate de munca sporita ! Si asta,sa recunoastem, nu e de ici de colo, nu…? Dar ce te faci.cand nu le poti rezolva pe toate, toate? Ehi, mai ratacim prin lume azi..mai cautam...Te cred. Abia ce m-am invatat si eu cu gustul "ratacirii".. iar daca la final.. e scris sa ramanem cu careva, cu vreo "minune"...d-aia ce coincide cu coincidenta..reala si credibila, schimbam sintagma “din intamplare”..in “din (ne)fericire”...!?!  Sterge cu o radiera ceva, sau daca vrei ia si o lama si racaie ce e in plus..Alege tu!.
Tu esti acelasi "idiot" frumos...iar Eu..nu mai vreau sa fiu aceeasi proasta! Da, I remember you! Suna-ma "prostule"!..am acelasi numar...ca sa stiu sa nu-ti raspund..sau poate..! ..Poate de erai inger, oi fi nevinovat pe lumea asta...ca daca esti, inca..aici pe pamant..cu siguranta ai comis un pacat in lumea ta. Si d-aia ..din lipsa acuta de afectiune, via sau viceversa..tu, acum te-ai indragosti si de un stalp de telegraf si sa mor Je..de nu ai face si un bec cu el, poate si-o lampa pe loc..si nu mi-ai spune.. 
Ma  duc sa ma mai pierd printre firele de nisip sa-mi magaie pilea precum cafeaua, voit, ca sa nu ma gasesti...Bucati din rochia mea verde raman totusi in urma, acolo, si le ingrop in nisip..  soptind usor "gaseste-ma!...si ma intreb de ce in loc sa se raceasca afara noapea pe malul marii se face tot mai cald si se lumineaza!?!
Aud o voce  ce striga"inapoi in lumea reala!"  "Hell yeah!" zic. Adica un fel de "da mah daaa..!Miew!

 

d y e v e Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino